We zijn er! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van X Veenstra - WaarBenJij.nu We zijn er! - Reisverslag uit Windhoek, Namibië van X Veenstra - WaarBenJij.nu

We zijn er!

Door: I&X

Blijf op de hoogte en volg X

06 Juli 2014 | Namibië, Windhoek

Gisteren in de regen naar Frankfurt gereden. We waren ruim op tijd bij het vliegveld .
De Knollies hadden ons ingehaald en stonden al bij de incheckbalie. Na alle rompslomp heerlijk gegeten en voetbal gekeken samen met enkele Belgen. Helaas voor hen zouden ze verliezen, maar dat wisten ze toen nog niet.
Het vliegtuig van Namibie air was ruim en niet te vol. Redelijk geslapen in zithouding.
Tja en toen kwam de shock : -4 graden buiten in Windhoek! Enkele van ons waren in slechts slippers en legging gekleed. Brrrr. We moesten buitenom naar de Arrival lopen en hebben daar ca 1 uur gewacht op de stempels in onze paspoorten (die met veel kracht geplaatst werden)
Nu nog ongeveer 10 minuten wachten in de zon ( opwarmen) en dan kunnen we de kamer in, dan lekker op bed liggen en nog even proberen te slapen. Voor de rest gaan we nog met z'n allen winkelen en rusten. Morgen vroeg op en begint ons avontuur! (X)

• 08 Juli 2014 - 21:20

Tessa & Gunnar:

Veel plezier, wij wachten op jullie volgend bericht. Hier regent het nog steeds bij 16 graden, waarschijnlijk is jullie weer beter!
    Groetjes,
    G&T